check-circle تحویل آنی

lockپرداخت ایمن

تلفنپشتیبانی ۲۴/۷

سبد خرید

check-circle تحویل آنی

lockپرداخت ایمن

تلفنپشتیبانی ۲۴/۷

سبد خرید

معرفی کامل سرویس آنلاک شبکه گوشیهای سامسونگ SAMKEYو آموزش و رفع ارورها

 

این سرویس بصورت آنی قادر خواهد بود در کسری از ثانیه دستگاه شما را آنلاک کند با هزینه ای بسیار پایین

خوشبختانه این سرویس بدلیل قیمت فوق العاده مناسب و پشتیبانی بی نظیر تیم سام کی بسیار مورد توجه همکاران قرار گرفته است

از این رو تصمیم گرفته شد تا برای معرفی هر چه بهتر این سرویس  و مراحل روند کار ، برای اولین بار آموزشی توسط تیم سام کی تهیه گردد

پس با این آموزش همراه ما باشید

 

این نرم افزار نیاز به هیچگونه باکس ، دانگل و ابزار خاصی ندارد و فقط با اجرای نرم افزار آن میتوانید از تمامی امکانات آن استفاده نمایید 

۹۹% مدلهای سامسونگ پشتیبانی میشود ( حتی مدلهایی که در لیست ساپورت سام کی نباشد )

ساپورت ورژنهای ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۷ ، ۸ ، ۹  و ۱۰ اندروید بدون نیاز به روت ، دانگرید ، ابزار  و فایل خاص 

عدم بوجود آمدن مشکلاتی نظیر پریدن imei  و baseband

 

 

این آموزش رایگان حتی کامل تر و جامع تر از توضیحات سازنده اصلی سام کی میباشد و تمامی موارد به صورت جز به جز توسط کارشناسان تیم سام کی طی تجارب خود در انجام مراحل آنلاک در آموزش قرار گرفته میباشدخواهشمند است در صورتیکه مایل به خرید این سرویس هستید قبل از خرید ، آموزش را باید بطور کامل و با حوصله  و بدقت حتما مطالعه نمایید ، به سوالات تکراری پاسخی داده نخواهد شد  !

 

 

پیش نیازها :

یک دستگاه گوشی سامسونگ با شبکه LOCK شده ( همانند تصویر زیر )

در هر دو حالت درخواست PIN  و PUK  شبکه قادر به آنلاک میباشد

 

۱- هنگامی که در حالت درخواست PIN شبکه آنلاک میگردد  Sim Network PIN Unlock

 

۲- هنگامی که  درخواست PUK شبکه آنلاک میگردد   Sim Network PIN Blocked Enter Sim Network PUK

 

 

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار سام کی SAMKEY ( آنتی ویروس خاموش کنید )

 

برای هر دستگاه چند کردیت نیاز میباشد ؟

بعضی از مدلها ۱ کردیت ، بعضی ۳ کردیت و بعضی ۶ کردیت برای هر یکبار فرآیند آنلاک نیاز دارند که میتوانید با جست و جوی مدل دستگاه خود در لینک زیر متوجه شوید چند عدد کردیت برای آنلاک نیاز دارید  ( حتی مدلهایی که در لیست ساپورت سام کی هم نباشد پشتیبانی میشود  )

 

از کجا متوجه شویم دستگاه مدنظر ما پشتیبانی میگردد و چند کردیت نیاز دارد ؟

اگر نیاز دارید که چک کنید آیا دستگاه شما توسط ابزار سام کی پشتیبانی میگردد یا خیر مراحل زیر انجام دهید

وارد سایت https://www.samkey.org/ شوید

در بخش SEARCH SUPPORTED MODELS مدل دستگاه خود را جست و جو نمایید

در صورتی که دستگاه شما ساپورت گردد اطلاعات کامل از مدل دستگاه شما ، مقدار مصرفی کردیت ، باینری ها و شبکه هایی که ساپورت میگرد نمایش داده میشود

اگر پیغام THIS MODEL IS NOT SUPPORTED را مشاهده کردید دستگاه شما پشتیبانی نمیگردد

 

 

 

 

 

 

بعد از مشخص شدن کردیت مصرفی باید یکی از پکیجهای زیر را از فروشگاه سام کی خرید نمایید

مفتخریم اعلام نماییم پایینترین قیمت این سرویس در بین تمامی وبسایتها متعلق به تیم سام کی میباشد با پشتیبانی رفع ارور ! 

 

اختصاصی : تمامی کردیتهای samkey به صورت آنی قابل دریافت میباشد بدین صورت که بعد از خرید بصورت آنی کردیت نمایش داده میشود و نیازی به معطلی بابت دریافت کردیت ندارید و این امر به صورت سیستمی و خودکار انجام میشود در هر ساعت از شبانه روز !

 

خرید و دریافت کردیت ۳ تایی بصورت آنی 

 

خرید و دریافت کردیت ۶ تایی بصورت آنی

 

خرید و دریافت کردیت ۷ تایی بصورت آنی 

 

خرید و دریافت کردیت ۱۲ تایی بصورت آنی

 

خرید و دریافت کردیت ۳۰ تایی 

 

خرید و دریافت کردیت ۶۰ تایی 

 

خرید و دریافت کردیت ۱۰۰ تایی 

 

 

برای خرید کردیتهای بیشتر و یا عمده با قیمت ویژه با شماره ۰۲۸۳۳۷۹۵۷۳۶ تماس حاصل نمایید

 

 

کردیت دریافتی بصورت یوزروپسورد میباشد و باید در بخش مربوطه وارد گردد

لطفا و خواهشا فقط اعداد را کپی و وارد نمایید به هیچ عنوان فاصله کپی نکنید نرم افزار حساس به فاصله میباشد 

بعد از وارد کردن یوزر و پسورد تعداد کردیت اکانت شما نمایش داده میشود

درایورهای سامسونگ را به طور کامل نصب کنید

برای آنلاک باید گوشی به حالت دیاگ ببرید با شماره گیری #۰۸۰۸#*   و حالت را روی Dm+Modem+Adb  بگذارید

گوشی را بدون سیم کارت روشن کنید و USB debugging فعال کنید

حالا گوشی را با کابل متصل کنید تا نرم افزار شناسایی کند

۹۹% مدلها برای آنلاک نیازی به روت ندارند 

سپس گزینه read info adb را بزنید تا اینکه مطمعن شوید درایورها و دستگاه به صورت درست متصل شده است و دستگاه شناسایی شده است

گزینه read code بزنید ، اطلاعات دستگاه روی نرم افزار مشاهده میگردد و مراحل آغاز میگردد

مراحل با موفقیت انجام گردید و اطلاعات از سرور خوانده شد

حالا برای گوشیهایی که درخواست PIN شبکه میکنند باید کد مندرج در بخش NETWORK وارد کنید

حالا برای گوشیهایی که درخواست PUK شبکه میکنند باید کد مندرج در بخش FREEZE وارد کنید

درنسخه جدید در صورتیکه تیک auto unlock را بزنید نرم افزار بصورت خودکار کدهای آنلاک را در گوشی وارد میکند

نمونه آنلاک موفق

 

نکته مهم : برای گوشیهای دارای ناکس ۱ از بخش advanced گزینه Knox Warranty Void1 فعال کنید

 

 

 

 

 

چند نکته مهم : ( این نکات قبل از خرید باید توسط خریدار مشاهده و اجرا گردد در غیر اینصورت تمامی عواقب برعهده کاربر میباشد  )

۱- در طول عملیات به هیچ وجه گوشی دیگری به سیستم متصل نباشد

۲- از فیلترشکن استفاده نکنید و آنتی ویروس خاموش باشد

۳- در طول عملیات آنلاک صبور باشید

۴- یوزر و پسورد را به هیچ وجه در اختیار دیگران قرار ندهید عواقب در اختیار گذاشتن آن برعهده شخص شما میباشد و رام۱ هیچگونه مسئولیتی بعد از فروش کردیتها نخواهد داشت !

۵ – کابل USB را مستقیما به سیستم متصل نمایید ( به هاب و … متصل نکنید )

۶- زبان و REGION  سیستم حتما روی انگلیسی تنظیم شده باشد

۷- در خرید کردیتها دقت نمایید زیرا امکان عودت آنها به هیچ وجه وجود ندارد

۸- بعد از خرید ، کردیت را در جایی مطمعن یادداشت نمایید زیرا فقط یکبار نمایش داده میشود و امکان پیگیری مجدد ندارد

۹- کردیت خریداری شده فقط قابلیت استفاده در نرم افزار samkey را دارد

۱۰ – در آن واحد با یک کردیت در دو سیستم لاگین نشوید !

۱۱ –  برای پشتیبانی رفع ارور ارایه یوزر وپسورد اکانت الزامی میباشد

۱۲ – هر چند کردیتها تاریخ انقضا ندارد اما بهتر است کردیتها را بلافاصله بعد از خرید استفاده نمایید

۱۳ – قبل شروع عملیات فلش بهتر است گوشی را یکبار با رام۴ فایل بهمراه پیت فلش نمایید  ( ترجیحا همان بیلد روی دستگاه فلش شود )

 

 

 

 

  • ارورهای دریافتی در مراحل ( تمامی خریداران سرویس سام کی موظف به مطالعه کامل آموزش حل ارورها هستند  ! )    

 

در هنگام استفاده از این نرم افزار هیچگونه باکس ، دانگل، نرم افزار ، چ-ی-ز—ش—ک–ن ، فلکسی هاب ، نرم افزار ریموت و آنتی ویروسی نباید همزمان فعال باشد 

 

ارورهای که مربوط به مودم دستگاه و دستکاری مودم و عدم قبول کد آنلاک میباشد بهترین راه این است که ابتدا با جدیدترین رام۴ فایل گوشی را فلش نمایید و سپس مشکل حل خواهد شد 

تداخل درایور و ارورهای درایور را ابتدا باید درایور سامسونگ را کاملا uninstall کنید سپس مجددا نصب نمایید و حتمانرم افزارهایی همانند moboro و MobileGo و … را حتما حذف نمایید 

 

 

 

 

ارور ERROR(1016) : Invalid username/password combination!

دلایل

۱-یوزرو پسورد را اشتباه وارد میکنید ، حتما حتما فقط اعداد را کپی کنید و جایگذاری کنید اگر فاصله هم کپی کنید ارور دریافت خواهید کرد !

۲-  در آن واحد با یک کردیت در دو سیستم لاگین نشوید در غیر اینصورت اکانت برای همیشه بلاک خواهد شد

۳- اگر مورد بالا را چک کردید و مطمعن هستید یوزروپسورد درست وارد نموده اید اکانت شما مشکل دارد و باید پسورد مجدد بررسی گردد

 

 

ارور !error:invalid account entered

پسورد اکانت شما بدلایل مختلف از جمله فعال بودن چ**ی–ز*-شک—ن بلاک شده و باید پسورد عوض گردد ( با بخش ساپورت سایت ما برای تعویض پسورد در ارتباط باشید )

 

 

 

ارور failed to read imei 

این ارور در سکوریتی جدید اندروید ۱۰ میباشد و فعلا راهی برای دور زدن آن وجود ندارد باید منتظر ماند تا در نسخه های بعدی سام کی این ارور فیکس شود

 

 

 

 

آموزش نحوه refund و برگشت کردیت مازاد مصرفی برای یک دستگاه

 

مشاهده شده که با یک اکانت چندین بار یک گوشی ( با imei  یکسان )  آنلاک میکنند و هر بار قطعا کردیت از اکانت شما کسر میشود ، برای اینکه کردیتهای مازادی که مصرف شده به اکانت شما عودت گردد باید مراحل زیر را انجام دهید و ۲۴ ساعت صبر کنید تا کردیت به اکانت شما بازگردد

۱- ابتدا وارد سایت http://www.samkey.org/smkyusers  شوید

۲-با یوزر پسوردکردیت لاگین شوید

۳-در مرحله بعد یک ایمیل وارد نمایید

۴-سپس به ایمیل شما یک کد تاییدیه ارسال میگردد و کد را باید در فیلد دوم که با فلش مشخص شده وارد نمایید

۵-در صورتیکه مراحل درست انجام داده باشید پیغام زیر مشاهده میکنید

۶-حالا با یوزر و پسورد کردیت لاگین شود تا وارد پنل کاربری خود شوید و از بخش usage history میتوانید تمامی دستگاههایی را که آنلاک کردید مشاهده نمایید ، حتما چک کنید اگر چندین بار یک دستگاه با یک imei  یکسان را آنلاک کردید آنرا انتحاب و طبق راهنمایی عکس زیر درخواست send for refund  دهید و ۲۴ تا ۴۸ ساعت صبر کنید تا بررسی شود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارور کم شدن کردیت و عدم ارایه کدهای آنلاک دستگاه 

این مشکل بدلیل شلوغی در سرورهای سام کی یا قطع کردن ارتباط توسط شخص بوجود می آید ، برای حل مشکل با همان یوزر وپسوردی که مراحل آنلاک را انجام میدادید، ابتدا وارد این http://account.samkey.org/ سایت شوید

۱-با یوزر پسوردکردیت لاگین شوید

۲-در مرحله بعد یک ایمیل وارد نمایید

۳-سپس به ایمیل شما یک کد تاییدیه ارسال میگردد و کد را باید در فیلد دوم که با فلش مشخص شده وارد نمایید

۴-در صورتیکه مراحل درست انجام داده باشید پیغام زیر مشاهده میکنید

۵-حالا با یوزر و پسورد کردیت لاگین شود تا وارد پنل کاربری خود شوید و از بخش usage history  کدهای آنلاک PUK  و  PIN  را مشاهده نمایید

 

 

 

 

ارور starting adb module …time out  و ارور not found 

درایورهای adb  و درایورهای سامسونگ بررسی کنید و یکبار مجددا حذف و نصب کنید

 

 

 

 

 

 

 

نحوه تعویض پسورد اکانت و گرفتن هیستوری لاگ سرور اکانت سام کی

برای تعویض پسورد اکانت میتوانید ابتدا وارد این http://account.samkey.org/ سایت شوید

۱-با یوزر پسوردکردیت لاگین شوید

۲-در مرحله بعد یک ایمیل وارد نمایید

۳-سپس به ایمیل شما یک کد تاییدیه ارسال میگردد و کد را باید در فیلد دوم که با فلش مشخص شده وارد نمایید

۴-در صورتیکه مراحل درست انجام داده باشید پیغام زیر مشاهده میکنید

۵- سپس با یوزر و پسورد کردیت مجددا در سایت لاگین شوید و ورد پنل کاربری شوید و در بخش CHANGE PASSWORD  اقدام به تعویض پسورد نمایید

 

 

 

 

 

نحوه انتقال کردیت از یک اکانت به اکانت دیگر سام کی

برای انتقال کردیت از اکانتی به اکانت دیگر ،  ابتدا وارد این سایت  http://account.samkey.org/ شوید

۱-با یوزر پسوردکردیت لاگین شوید

۲-در مرحله بعد یک ایمیل وارد نمایید

۳-سپس به ایمیل شما یک کد تاییدیه ارسال میگردد و کد را باید در فیلد دوم که با فلش مشخص شده وارد نمایید

۴-در صورتیکه مراحل درست انجام داده باشید پیغام زیر مشاهده میکنید

۵- سپس با یوزر و پسورد کردیت مجددا در سایت لاگین شوید و وارد پنل کاربری شوید ،حالا میتوانید در بخش  Transfer Credit to OTHER USERS  با وارد کردن username  اکانتی که میخواهید کردیت را انتقال دهید وارد نمایید

این قابلیت فعلا فقط برای SAMKEY  امکان پذیر میباشد و در هر ۲۴ ساعت فقط میتوانید ۱ عدد کردیت به اکانتهای دیگر انتقال دهید توجه داشته باشید فقط و فقط ۱ عدد کردیت !

 

 

 

ارور error (1045) : DB installation failed! 

اینترنت خود را عوض کنید

درایورها را بررسی نمایید

 

 

 

 

ارور Server is busy wait 20-30 min max

سرور سام کی در حال بروزرسانی میباشد باید صبر کنید تا مشکل سرور حل گردد ، لطفا اتصال به هیچ عنوان قطع نکنید !

 

 

ارور automatic diagnostic port activation ignored

گوشی به حالت دیاگ ببرید با شماره گیری #۰۸۰۸#*   و حالت را روی Dm+Modem+Adb  بگذارید ، اگر مشکل حل نگردید یکبار گوشی ریست فکتوری نمایید و یا رام ۴ فایل قلش نمایید

 

 

 

ارور CONNECTION TO SAMKEY SERVER 0 PLEASE WAIT 

اگر بعد از زدن گزینه LOGIN  و بعد از چند ثانیه هنوز اتفاقی رخ نداد و این پیغام همچنان مشاهده کردید باید بدانید این ارور هیچ ارتباطی به سام کی و سرورهای آن ندارد و مشکل از سمت اینترنت کاربر میباشد یکبار مودم خود را خاموش روشن کنید و مجدد LOGIN شوید

 

 

 

 

 

 

ارور THIS FIRMWAREVERSION IS NOT SUPPORTED 

برای حل مشکل باید دستگاه را به جدیدترین ورژن اندروید و جدیدترین باینری با رام ۴ فایل فلش نمایید سپس مجدد مراحل آنلاک انجام دهید و در صورت مشاهده مجدد چند ورژن مختلف از رامهای دستگاه مجدد تست کنید و اگر بازهم پیغام مشاهده نمودید دستگاه شما توسط نرم افزار پشتیبانی نمیگردد و باید صبر کنید تا در ورژنهای بعدی نرم افزار سام کی دستگاه شما فیکس خواهد شد

 

 

 

 

 

حل مشکل گم کردن یا فراموشی پسورد اکانت 

نکته قابل توجه در پسورد اکانتها این میباشد که بدلیل ارتقا امنیت اکانتها و جلوگیری از هرگونه سواستفاده و …. به هیچ عنوان امکان بازیابی پسورد اکانت وجود ندارد و کاربر موظف میباشد یوزر و پسورد خریداری شده را در جایی یادداشت نماید ،  در صورت فراموشی پسورد میتوانید از فایل زیر یوزر و پسورد اکانت خود را که قبلا با آن در نرم افزار لاگین کرده مجدد پیدا کند در صورتی که پسورد در فایل آموزش زیر هم نباشد به هیچ عنوان امکان بازیابی وجود ندارد 

بر روی فایل اجرایی SAMKEY کلیک رایت کنید و گزینه OPEN FILE LOCATION  بزنید , سپس فایل CREDIT.TXT باز کنید و یوزر و پسورد مشاهده نمایید

 

 

 

 

 

 

ارور please remove simcard و sim state :inserted

سیم کارت از گوشی خارج نمایید و یکبار گوشی را ریست کنید و نرم افزار سام کی ببندید و دوباره اجرا کنید اگر باز هم مشکل حل نگردید گوشی را یکبار با رام۴ فایل بهمراه پیت به آخرین ورژن رام منتشر شده فلش نمایید

 

 

 

 

ارور WAITING FOR UPLOAD MODE…NOT FOUND

دستگاه را با رام ۴ فایل به آخرین ورژن منتشر شده فلش نمایید و ریست فکتوری و فول وایپ انجام دهید

 

 

 

 

حل مشکل Network=00000000 

در صورتیکه بعد از انجام موفق مراحل آنلاک در بخش Network با پیغام ۰۰۰۰۰۰۰۰ مواجه شدید ( همانند عکس پایین ) باید با ما مکاتبه نمایید تا مشکل شما را حل کنیم

 

 

 

ارور failed to read imei 

یکبار گوشی فلش کنید

سیستم تعویض نمایید و مجدد مراحل انجام دهید مشکل حل خواهد شد

 

 

 

ارور New security patch detected! Please write EngModedem (combination) first

دستگاه شما دارای پچ امنیتی جدید میباشد و باید ابتدا ENG MODEM  رایت کنید و سپس مراحل انجام دهید ( برای حل مشکل با آی دی تلگرامی @rom1ir   مکاتبه کنید

 

 

 

ارور Waiting for SERVER….. > NO RESPONSE 

برای حل مشکل ابتدا تمامی فایروالها و آنتی ویروسهای سیستم خود را خاموش و غیر فعال کنید و مجددا تست کنید ( طبق راهنمایی عکس زیر )

 

 

 

ارور( Waiting for SERVER response (may take few minutes 

در صورت مواجه شدن با این مشکل ابتدا اینترنت خود را یکبار خاموش و روشن کنید سپس اگر حل نشد اینترنت خود را عوض کنید و باز هم در صورت تداوم مشکل با ف—-ی—-ل——ت  شکن امتحان کنید اگر باز هم مورد حل نشد سرورهای سام کی قطع میباشد و باید صبرکنید تا مشکل توسط خود سام کی حل شود و این مورد در اختیارات ما نیست و مجدد مراحل انجام دهید

 

 

ارور error 1013 : failed waiting for response

این مشکل عدم شناسایی دستگاه میباشد و باید درایور بررسی نمایید ، پورت عوض کنید ، و در صورت حل نشدن مشکل با سیستم دیگری تست کنید

 

 

ارور make sure your enable diag port

ابتدا گوشی با آخرین ورژن منتشر شده فول فلش کنید ، سپس با شماره گیری کد : ستاره مربع صفر هشت صفر هشت مربع حالت دیاگ دستگاه فعال نمایید و گزینه DM + ACM + ADB  فعال نمایید

 

 

 

 

ارور Failed installing required database  و ارور   downloading failed،try again later

این ارور مربوط به مشکل از سمت اینترنت کاربر میباشد و باید مشکل اینترنت خود را حل کنید و مجدد مراحل انجام دهید

 

 

 

 

ارور …Restarting DEVICE to AT-Mode

از اتصال صحیح دستگاه مطمعن شوید – کابل و پورت تعویض نمایید – گوشی یکبار به آخرین ورژن فل فلش نمایید در صورت حا نشدن مشکل دستگاه شما پشتیبانی نمیشود و باید صبر کنید تا در ورژنهای بعدی سام کی مشکل فیکس گردد

 

 

 

ارور CONNECTING TO DEVICE IN DL-MODE….. NOT FOUND 

! ERROR(1715): DATA TRANSMIT FAILED  

یکبار اتصال قطع کنید گوشی جدا کنید و گوشی را باید در حالت روشن به سیستم متصل نمایید نه در حالت دانلودینگ  !

 

 

 

 

 

 

ارور checking device Authorization ……..unauthorized !

درایور بررسی نمایید 

نرم افزارهای دیگر را ببندید

گوشی یکبار فلش نمایید 

 

 

 

 

ارور tick on hardcore calculation and try again

تیک گزینه hardcore calculation  در سمت راست نرم افزار میباشد را فعال نمایید

اگر مشکل حل نگردید فایل eng modem  رایت نمایید و مجدد امتحان نمایید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارور report to samkey team please 

این ارور حکایت از این دارد که نرم افزار سام کی قادر به آنلاک دستگاه شما نیست و باید صبر کنید تا در آپدیتهای بعدی این مشکل فیکس شود

 

 

 

 

ارور error 3721 security calculation failed   و  ارور error 3719 security calculation failed 

یکبار گوشی با رام رسمی ۴ فایل به آخرین نسخه فلش نمایید سپس تیک گزینه new method  را بزنید

 

 

 

 

ارور  for this firmware version you must write eng modem

برای رفع این ارور باید فایل eng modem طبق باینری و ورژن اندروید گوشی رایت کنید ( فایل eng modemدر گوگل بصورت رایگان دانلود کنید)

 

 

 

ارور  Error ustcom17.OCX 

مراحل زیر را به ترتیب در محیط CMD انجام دهید

Go to Run > type CMD
\Type : CD C:\Windows\SysWOW64
Type : regsvr32 /u ustcom17.OCX
Type : regsvr32 u ustcom17.OCX

 

 

 

ارور (How-to-Fix-ERROR-FAIL(ack  و ارور  (READING HW SIGNATURE …… FAIL (ACK

ابتدا آنتی ویروس غیرفعال نمایید

از کابل اورجینال استفاده کنید

از هاب استفاده نکنید

از تسک منیجر ویندوز ADB را متوقف کنید و  حتما درنظر داشته باشید نرم افزارهای MobileGo, HiSuite, SmartSwitch, PDANet و … که درایورهای ADB را مختل میکنند حتما حذف نمایید از سیستم

مجدد SAMKEY را نصب کنید

تنظیمات زیر را از CONTROL PANEL ویندوز انجام دهید مشکل حل میگرد

 

 

 

 

 

ارور starting read applet….failed

ابتدا آنتی ویروس غیرفعال نمایید

از کابل اورجینال استفاده کنید

از هاب استفاده نکنید

از تسک منیجر ویندوز ADB را متوقف کنید و  حتما درنظر داشته باشید نرم افزارهای MobileGo, HiSuite, SmartSwitch, PDANet و … که درایورهای ADB را مختل میکنند حتما حذف نمایید از سیستم

مجدد SAMKEY را نصب کنید

تنظیمات زیر را از CONTROL PANEL ویندوز انجام دهید مشکل حل میگرد

 

 

 

 

ارور Security Error : ADB module is not SamKEY’s original 

 

ابتدا آنتی ویروس غیرفعال نمایید

از کابل اورجینال استفاده کنید – از هاب استفاده نکنید

سپس ۳ فایل زیر را حذف کنید از سیستم

C:\SamKEY\adb.exe
C:\SamKEY\AdbWinApi.dll
C:\SamKEY\AdbWinUsbApi.dll

اگر حذف نمیشدند از تسک منیجر ویندوز ADB را متوقف کنید و مجدد حذف کنید حتما درنظر داشته باشید نرم افزارهای MobileGo, HiSuite, SmartSwitch, PDANet و … که درایورهای ADB را مختل میکنند حتما حذف نمایید از سیستم

مجدد SAMKEY را نصب کنید

 

 

 

 

 

ارور POSSIBLE REASONS

این ارور مجموعه ای از چند ارور میباشد که باید خط به خط آنرا راعایت کنید تا مشکل حل گردد

کابل و پورت را تعویض کنید – هارد دستگاه مشکل دارد – دستگاه باید با آخرین ورژن رام منتشر شده فلش گردد ( ترجیحا ۴ فایل ) – زبان ویندوز روی انگلیسی باشد – ویندوز سیستم شما مشکل دارد

 

 

 

 

 

 

 

ارور auto unlock not possible 

برای رفع این ارور ابتدا تیک auto unlock را بردارید سپس کدهای آنلاک را بصورت دستی در گوشی وارد نمایید

 

 

 

 

 

 ارور SECURITY CALCULATION FAILED PLEASE REPORT TO AUTHOR

کابل USB  را مستقیما به سیستم متصل نمایید از هاب و .. استفاده نکنید

 

 

 

ارور ERROR (1563) : Security HMAC calculation failed!

 

برای حل این مشکل باید فایل eng modem طبق باینری گوشی رایت نمایید ( در گوگل جست و جو و دانلود نمایید ) و سپس مراحل آنلاک انجام دهید و بعد از آنلاک موفق مجددا با رام۴ فایل گوشی فلش نمایید

 

 

 

 

 

 

 

Security Error : ADB module is not

اطمینان حاصل کنید که هیچ ویروس / تروجان در کامپیوتر شما وجود ندارد!

حذف این ۳ فایل:

C: \ SamKEY \ adb.exe
C: \ SamKEY \ AdbWinApi.dll
C: \ SamKEY \ AdbWinUsbApi.dll

اگر شما نمیتوانید آنها را حذف کنید، اجرای Task Manager را بزنید و adb.exe را متوقف کنید
اگر هنوز نمیتوانید آنها را حذف کنید، نرم افزارهای Android Manager مانند MobileGo، HiSuite، SmartSwitch، PDANet و … را حذف کنید.

مجددا نرم افزار samkey نصب کنید
اگر بعد از انجام مراحل فوق هم همین خطا را مشاهده می کنید، سپس برای اینکه مطمئن شوید ویروس / تروجان در کامپیوتر شما وجود دارد …

 

 

 

NOT FOUND

درایورهای adb  و درایورهای سامسونگ بررسی کنید و یکبار مجددا نصب کنید

 

 

 

حل مشکل Reading NV data error

برای حل این مشکل در هنگام آنلاک شبکه گوشیهای سامسونگ بوسیله samkey اتصال دستگاه را قطع کنید و نرم افزار سام کی را run as administrator کنید

 

 

 

ارور FAIL(bad) which doing CSC Change 

طبق راهنمایی عکس از تنطیمات ویندوز REGION  ، زبان روی انگلیسی باشد و تیک BETA  هم روشن باشد

 

 

ارور SIM Card Not Supported

این ارور نشان میدهد مشکل از سمت سام کی نیست و بخش امنیتی دستگاه دچار مشکل شده است و بایدRMM/KnoxGaurd  را فیکس کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارور  NO SPECIFIC NEWORK LOCK DETECTED

این ارو حکایت از این دارد که دستگاه شما قفل شبکه ندارد یا قفل شبکه ناشناخته دارد

 

 

 

 

ارور THIS MODEL IS NOT SUPPORTED IF WARANTY VOID=1

دستگاه شما در حالت ناکس ۱ برای عملیات آنلاک پشتیبانی نمیشود ( احتمال دارد درآپدیتهای بعدی توسط سازنده مشکل فیکس گردد )

 

 

 

 

  • حل مشکل پر شدن نواز ابزار پایین و عدم دریافت کد آنلاک شبکه 

در صورتی که در طول مراحل دریافت کد در هنگام اتصال به سرور به مدت طولانی فرآیندی رخ نداد یکبار اتصال قطع کنید و مجددا مراحل از اول انجام دهید

 

 

 

ارورهای (ERROR (1092   و    (ERROR(1049   و Writing applet to device…FAILED  و Waiting for phone to initialize…FAIL  و ERROR(1013) : Failed reading info, Try again please!    و  ERROR (XXX) : Unknwon ERROR!  و  Waiting for Reboot…FAIL!   و  

 

 

مجموعه ارورهای بالا همگی حکایت از این دارد که درایور دستگاه تداخل دارد

دستگاه را روشن کنید و با کابل USB به سیستم متصل کنید و به کنترل پنل بروید و درایور را UNINSTALL کنید

 

 

 

 

 

ارور  Calculating security…SECURITY_FAIL  و ERROR(1051) : Processing failed!  

 

 

 

 

ارور هنگام آنلاک گوشیهای دارای پردازندهEXYNOSو مشاهده ارور Write SEC using UARTبا کابل UART

 

برای حل مشکل بین مثبت و منفی باتری یک نوار قرار دهید تا اتصال قطع گردد

 

 

 

ارور (Reading data from CP chip…FAIL(1

 

برای رفع این مشکل با شماره گیری   *#۰۸۰۸#  گوشی را در حالت DM+ACM+ADB  قرار دهید و مشکل حل خواهد شد

 

 

ارور !checking device authorization …unauthorized

USB debugging دستگاه فعال نمایید ، مجددا یکبار دستگاه خاموش روشن کنید ، پیغام ok روی صفحه گوشی را تایید کنید ، درایورها رابررسی کنید

از تسک منیجر ویندوز ، ADB را متوقف کنید، حتما درنظر داشته باشید نرم افزارهای MobileGo, HiSuite, SmartSwitch, PDANet و … که درایورهای ADB را مختل میکنند حتما حذف نمایید از سیستم و سپس دوباره گوشی متصل نمایید